Μικρά μυστικά για καλύτερο ύπνο το καλοκαίρι

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού υπάρχουν ευκαιρίες να μετατοπίσουμε το κέντρο βάρους από τις δραστηριότητες ρουτίνας σε ψυχαγωγικές δραστηριότητες.

Είναι ο καιρός που σκεφτόμαστε περισσότερο τη χαλάρωση και είμαστε πιο ανοιχτοί στη βελτίωση των τομέων της υγείας και της ευεξίας. Ένας τομέας που συχνά παραμελείται είναι ο ύπνος.

Καθώς ανεβαίνει η θερμοκρασία, μπορεί να δυσκολεύεστε να νοιώθετε άνετα μια νύχτα με υγρασία ή να αποκοιμηθείτε μετά από μια δραστήρια ημέρα στον ήλιο. Μπορεί να έχετε και το κινητό δίπλα στο μαξιλάρι και να απασχολείστε αντί να μπείτε στο στάδιο REM του ύπνου.

Υπάρχουν ορισμένοι παράγοντες, από το πώς είναι το υπνοδωμάτιο μέχρι την ώρα που σταματάτε την άσκηση, που μπορούν να κάνουν τη διαφορά μεταξύ της έλλειψης ύπνου και της αναζωογόνησης…

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει Περισσότερα από τον συγγραφέα

Αφήστε μια απάντηση

Read previous post:
Πόσα κέρδισαν τα εγκληματικά δίκτυα διακίνησης ανθρώπων το 2015
Βίτσας: «Ε, εντάξει 60.000 μετανάστες δεν είναι τεράστιος αριθμός»

Την άποψη ότι οι περίπου 60.000 εγκλωβισμένοι μετανάστες σε όλη τη χώρα δεν είναι και τεράστιος αριθμός διατύπωσε ο αναπληρωτής...

Close