Νέα αποτείχιση,… διακόπτουν την κοινωνία με τον Μητροπολίτη Βεροίας πιστοί

-Στα εξ ων συνετέθη κινδυνεύει να διαλυθεί το σώμα της Εκκλησίας της Ελλάδος με τις συνεχείς αποτειχίσεις και η κεφαλή της , ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, το μόνο που νοιάζεται είναι να εισπράξει από τα κρατικά ταμεία όπως αποδείχτηκε στη χθεσινή συνάντηση με τον πρωθυπουργό.

Εδώ και ενάμισι μήνα περίπου το ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ είχε προειδοποιήσει για τις ανησυχίες ενός ακόμη Μητροπολίτη αναφορικά με την “αγία ανυπακοή”. Υπακοή και τήρηση κανόνων είχε ζητήσει ο “Άγιος” Βεροίας και μάλλον κάτι φοβόταν…

Γιατί η νέα αποτείχιση αφορά στον ίδιο!

“Παύουμε να σας αναγνωρίζουμε ως Ποιμένα μας και «τρόπων μέτοχο» των Αγίων Αποστόλων, μιας και θα συνεχίσετε να βρίσκεστε σε εκκλησιαστική κοινωνία με τον πρωτεργάτη της παναίρεσης του αντίχριστου Οικουμενισμού και πνευματικό σας προϊ-στάμενο κ. Βαρθολομαίο Αρχαντώνη, έχοντας την βεβαιότητα που μας δίνει η Ορθόδοξη διδασκαλία, ότι έτσι θα γλιτώσουμε από την συναρίθμησή μας με όσους ο Κύριος, οι Άγιοι Ομολογητές, οι Αγίες Σύνοδοι και οι Ιεροί Κανόνες καταδίκασαν ως κοινωνούντες με τους κακοδόξους¨αναφέρουν σε υπογεγραμμένη επιστολή τους προς τον Μητροπολίτη Παντελεήμονα πιστοί της μητροπολιτικής του περιφέρειας .

Απόρρητο: roula_manika

Συνεχίζουν δε δικαιολογώντας την στάση τους με βάση τα λεγόμενα των Αγίων Πατέρων και συμπληρώνουν: “Διακόπτουμε κάθε εκκλησιαστική κοινωνία με αυτούς που δικαιώνουν έργω και λόγω ή σιωπηρά τους Αρείους, τους Νεστορίους, τους Βέκκους, τους Καλέκες, τους Μητροφάνηδες και ακολουθούμε την δύσκολη και τεθλιμμένη οδό των αποτειχισθέντων Αγίων και Θεοφό-ρων Πατέρων μας, Αθανασίου του Μεγάλου, Γρηγορίου του Θεολόγου, Μαξίμου του Ομο-λογητού, Ιωάννου του Δαμασκηνού, Μελετίου του Γαλησιώτου, Γρηγορίου του Παλαμά και Μάρκου του Ευγενικού, ο οποίος όπως καλά θα γνωρίζετε έλεγε, «Είμαι πεπεισμένος ότι όσον απομακρύνομαι από τούτου [του Πατριάρχη Μητροφάνη] και από τους τοιούτους [τους λατινόφρονες], τόσον προσεγγίζω προς τον Θεό και προς τους Αγίους, και όσον χωρίζομαι από αυτούς [τους λατινόφρονες] τόσον περισσότερο ενούμαι με την αλήθειαν»”

Γενικά η επιστολή τους βρίθει χαρακτηρισμών κατά του Οικουμενικού Πατριάρχη τον οποίον χαρακτηρίζουν μεταξύ άλλων “βλάσφημο της Θειας Οικονομίας, των Αγίων Πατέρων και των Αγίων Συνόδων, που – «γυμνή τη κεφαλή» – ρημάζει ανενό-χλητος τον αμπελώνα του Κυρίου”.

Τον συγκρίνουν μάλιστα με ιστορικούς αιρετικούς όπως τον Άρειο ή τον Νεστόριο, ενώ παράλληλα κατηγορούν τους Επισκόπους και σχεδόν όλον τον κλήρο ως “πάσχοντες από έλλειψη Πίστεως, αναπαύεστε επευλογούντες την επέλαση της νοθείας και διαστρέβλωσης του κηρύγματος του Εσταυ-ρωμένου Χριστού, χάριν των φίλων-λύκων, που εισχώρησαν στην Εκκλησία Του”.

Σημειώνουν δε πως παρόλο που η ομάδα των αποτειχισθέντων τον είχε επισκεφθεί στο Επισκοπείο εκφράζοντάς του τις ανησυχίες και την αγανάκτηση του -ουκ ολίγες φορές- , για τον κατήφορο του κ. Βαρθολομαίου, και παρόλη την επιστολή που απέστειλαν “προς τον ίδιο τον σκανδαλοποιό Πατριάρχη, πριν από δυόμιση χρόνια, όπου του συστήναμε να επιστρέψει στην Ορθόδοξη Παράδοση,” ο Μητροπολίτης δεν έπραξε τα δέοντα και για αυτό τον ψέγουν πως “αντί να αφυπνιστείτε και να προβληματιστείτε γιατί το ποίμνιο σας ξεσηκώθηκε, φροντίσατε στις συνάξεις των ιερέων να μας καταγγείλετε με διάφορους χαρακτηρισμούς και πικρόχολα σχόλια για αυτή την Ορθόδοξη μαρτυρία μας. Έτσι διατρανώσατε την αφοσίωση σας προς τον αρχιοικουμενιστή προϊστάμενο σας κ. Βαρθολομαίο, αδιαφορώντας για το ποίμνιο που σας εμπιστεύθηκε ο Κύριος και Θεός μας”.

Σε άλλο σημείο τονίζουν:

“Προσκαλείτε στην Μητρόπολη μας, τιμάτε και προβάλλετε κακοδόξους Οικουμενιστές Επισκόπους, που σαν αλλόθρησκοι κηρύττουν βδελυρές εκκλησιολογίες, μεταπατερικές θεολογίες, αλλόκοτες ερμηνείες και καινοφανείς αερολογίες. Συμβάλλετε στην καθιέρωση μιας άλλης, καταστροφικής Πίστης, -μιας και δεν καταδικάσατε τις αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου της Κρήτης- και όχι αυτής που παραλάβατε και ούτε φυσικά αυτής που ταχθήκατε κατά την χειροτονία σας να υπερασπισθείτε.
Οι Επίσκοποι και σχεδόν όλος ο κλήρος, γίνατε αδιάφοροι, επειδή αργεί το δικαστήριο και καθυστερούν οι ευθύνες και δεν ήρθε ακόμα ο Κριτής.
(…)Οι Ιεράρχες, ως άλλοι Βαβυλώνιοι, αποδέχθηκαν για άλλη μια φορά, μιαρά δόγματα. Αναγνώρισαν στην Κρήτη ότι δεν υπάρχουν αιρέσεις και όλες οι κακοδοξίες καθοδηγούνται από το Άγιο Πνεύμα, όπως κάνανε και πριν χρόνια στο Πόρτο Αλέγκρε” .

Καταγγέλουν μάλιστα και το κείμενο ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟΝ της Ιεράς Συνόδου για την Σύνοδο της Κρήτης χαρακτηρίζοντάς το “απαράδεκτο” και “κείμενο ψεύδους, ντροπής και παραπλάνησης του λαού, όπου οι Επίσκοποι συναινούν μπροστά σε τόσο ολοφάνερα ψεύδη”

Η επιστολή καταλήγει ως εξής:

“Κύριε Παντελεήμων, μη σας ξεγελούν τα τερπνά του κόσμου τούτου, ούτε τα χειροφιλή-ματα των ανθρώπων, ούτε οι πολλές «ευλάβειες» προς το πρόσωπό σας. Εκείνη τη φρικτή ώρα, δεν θα έχετε απέναντι σας κάποιο Συνοδικό δικαστήριο με φίλους και συλλειτουργούς στη σύνθεσή του, αλλά τα εκατομμύρια των Αγίων ομολογητών, που μαρτύρησαν για αυτά, που εσείς οι Επίσκοποι ξεπουλάτε δωρεάν.

Η ψευδοσύνοδος του Κολυμπαρίου Κρήτης άνοιξε το δρόμο δια της εκκλησιολογικής πλέον αποδοχής στην κοινωνία με την αίρεση και συνεπώς κινδυνεύει άμεσα η σωτηρία μας. Εμείς παραμένοντας σταθεροί και αμετακίνητοι στην «άπαξ παραδοθείση τοις Αγίοις Πίστει» [12], στο «επόμενοι τοις Αγίοις Πατράσι» [13]και ακολουθώντας το παράδειγμα του Άτλαντα της Ορθοδοξίας Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, σας διατρανώνουμε και λέμε : «Όσο απομακρυνόμαστε από τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο και την Ψευδοσύνοδο της Κρή-της, τόσο ενωνόμαστε με τον Θεό». «Τοις κοινωνούσιν εν γνώσει [τοις αιρετικοίς], ανάθεμα». Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδος.”

Την επιστολή υπογράφουν με την ονομασία “ΦΩΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΛΑΪΚΩΝ”,

οι διακόπτοντες την εκκλησιαστική κοινωνία :

Γκαζγκάζης Βασίλειος Κότσιφα Ευδοξία

Γκαζγκάζη Μαρία Ντόβας Βασίλειος

Γουλτίδης Αλέξανδρος Ορφανίδης Γεώργιος

Διαμαντόπουλος Γρηγόριος Παπαδοπούλου Δέσποινα

Διαμαντοπούλου Μαρία Σαμλίδης Αντώνιος

Καραβασιλειάδης Ιάκωβος Σαμλίδου Μαρία

Καραβασιλειάδου Αραβέλλα Τσιαρτσή Ελισάβετ

Περιοχή συνημμένων

Μπορεί επίσης να σας αρέσει Περισσότερα από τον συγγραφέα

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Read previous post:
Γιατί ο Άγιος Δημήτριος απεικονίζεται καβαλάρης σε κόκκινο άλογο

--Ο Άγιος Δημήτριος, εμπνέει με το βίο του, το μαρτύριό του, αλλά και τα θαύματά του τον ορθόδοξο αγιογράφο, ο...

Close