Ολλανδούς ταξιδιώτες στοχεύει η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης
Περισσότερους Ολλανδούς ταξιδιώτες φιλοδοξεί να φέρει στη Θεσσαλονίκη η Ένωση Ξενοδόχων της πόλης (ΕΞΘ), «χτίζοντας» και πάνω στη θετική προοπτική που έχουν δημιουργήσει οι απευθείας πτήσεις της εταιρείας Transavia από και προς το Άμστερνταμ.
Ενδεικτικό είναι ότι μόνο πέρυσι (σ.σ. οι πτήσεις της ξεκίνησαν τον περσινό Μάιο) οι διανυκτερεύσεις Ολλανδών στη Θεσσαλονίκη αυξήθηκαν κατά 96,45% σε σχέση με το 2013, ενώ στο φετινό οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου σημείωσαν άνοδο σε ποσοστό 28,70%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014.
«Η ολλανδική είναι μια από τις αγορές – στόχους της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και η ΕΞΘ τη διεκδικεί με όλες τις δυνάμεις της. Για το σκοπό αυτό, ταξίδεψε στο Άμστερνταμ, αναλαμβάνοντας την πραγματοποίηση δύο σημαντικών δράσεων με την υποστήριξη του γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών, ώστε να συστήσει τη Θεσσαλονίκη σε δημοσιογράφους, travel agents και tour operators και να κεντρίσει το ενδιαφέρον τους» υπογραμμίζεται σε σημερινή ανακοίνωση της ΕΞΘ, σύμφωνα με την οποία την πρωτοβουλία «αγκάλιασαν» αμέσως ξενοδόχοι της Θεσσαλονίκης καθώς και η Ένωση Ξενοδόχων Χαλκιδικής.
Στην πρώτη παρουσίαση, που πραγματοποιήθηκε στα νέα γραφεία του ΕΟΤ Κάτω Χωρών, στο κάλεσμα ανταποκρίθηκαν περίπου 40 δημοσιογράφοι. “Ορισμένοι από αυτούς είχαν ήδη επισκεφθεί τον προορισμό και εξιστόρησαν τις εμπειρίες τους χρησιμοποιώντας ιδιαίτερα κολακευτικά λόγια. Άλλωστε, η Θεσσαλονίκη ταιριάζει με το προφίλ του Ολλανδού τουρίστα και εμπίπτει στην καινούργια τάση που θέλει νέες προτάσεις για ταξίδια” υπογραμμίζει η ΕΞΘ.
Η δεύτερη εκδήλωση – workshop πραγματοποιήθηκε σε καλλιτεχνικό στέκι (art cafe) του Άμστερνταμ, όπου έγινε αναλυτική παρουσίαση των δυνατοτήτων του προορισμού (city break, θεματικός, συνεδριακός τουρισμός) σε travel agents και tour operators, μεταξύ των οποίων και εκπρόσωποι μεγάλων ταξιδιωτικών οργανισμών όπως ο Thomas Cook, η TUI κ.α. Καταγράφηκε το ενδιαφέρον τους για να εντάξουν τον προορισμό σε τουριστικά πακέτα, ενώ το «στοίχημα» για την ΕΞΘ ήταν να πείσει όλο και περισσότερους ότι η Θεσσαλονίκη δεν είναι καλοκαιρινός προορισμός όπως τα ελληνικά νησιά, αλλά μια δελεαστική ταξιδιωτική πρόταση για όλες τις ηλικίες, δώδεκα μήνες το χρόνο.
Οι συγκεκριμένες δράσεις της ΕΞΘ έρχονται σε συνέχεια των πετυχημένων ταξιδιών εξοικείωσης (fam trips) και των επισκέψεων δημοσιογράφων (press trips) που πραγματοποιεί εδώ και δύο χρόνια, με σκοπό να πυκνώσει τις επαφές της με την ολλανδική αγορά, «κυνηγώντας» την με κάθε τρόπο.
Στη διάρκεια της παρουσίας της στο Άμστερνταμ, η ΕΞΘ έριξε το βάρος των προσπαθειών της και στην προώθηση του τουρισμού MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions/Events, δηλαδή συναντήσεις, συνέδρια, ταξίδια κινήτρων, εκθέσεις), πιστεύοντας ότι η Θεσσαλονίκη μπορεί και πρέπει να επανακάμψει δυναμικά, ώστε να βρει τη θέση που της αξίζει στο χάρτη με τις συνεδριουπόλεις στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Μεσογείου. Πήρε μάλιστα μέρος στη δέκατη διοργάνωση “Mice and Business Travel Event” που πραγματοποιήθηκε στο Άμστερνταμ, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 250 επαγγελματίες του τουρισμού.
newsbeast
Τα σχόλια είναι κλειστά.