Πονάει ο αυχένας σας; Ασκήσεις για άμεση ανακούφιση

Ο πόνος, που σαν ηλεκτρικό ρεύμα διαπερνά την πλάτη και «οδηγεί» το χέρι στην ωμοπλάτη, είναι οικείος σε όσους δουλεύουν μπροστά σε Η/Υ. Τρεις απλές ασκήσεις αρκούν για την άμεση ανακούφιση του αυχένα, απ’ όπου και προέρχεται ο πόνος.

1. Κατεβάστε το κεφάλι φέρνοντας το σαγόνι όσο γίνεται πιο κοντά στο στέρνο. Μείνετε σε αυτήν τη θέση για 30’’, αναπνέοντας κανονικά.
2. Κάντε στροφή του κεφαλιού σας προς τα δεξιά και μείνετε σε αυτή τη θέση για 30’’. Επαναλάβετε την άσκηση, στρέφοντας το κεφάλι αυτή τη φορά προς τα αριστερά.
3. Κάντε με το κεφάλι σας κλίση μπροστά και στροφή, φέρνοντας το σαγόνι προς τη δεξιά κλείδα. Κάντε το ίδιο προς την αντίθετη κατεύθυνση.

Συνηθισμένα λάθη: η κίνηση του κεφαλιού προς τα πίσω και οι περιστροφές του κεφαλιού.

Πηγή: stogiatro.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει Περισσότερα από τον συγγραφέα

Αφήστε μια απάντηση

Read previous post:
Ένα βήμα πριν την μεγάλη προδοσία – Ξεπουλάει το όνομα «Μακεδονία» με συμφωνία εθνικό όλεθρο

Έτοιμος για την παράδοση του ονόματος «Μακεδονία» είναι ο Αλέξης Τσίπρας. Το σχέδιο που αποκαλύφθηκε μετά την συνάντηση του Νίκου...

Close