Σύμφωνο συμβίωσης : Ο μεγάλος ξεπεσμός

Του Αγιορείτου Μοναχού Νικολάου

ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ

Με την ψήφιση του νόμου για το σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλοφίλων, από την Ελληνική Βουλή, ανοίγει διάπλατα η κερκόπορτα για την απώλεια αθανάτων ψυχών. Αι δυνάμεις του σκότους πανηγυρίζουν, ο ουρανός θρινεί γι᾽ αυτόν τον ξεπεσμό του λογικού δημιουργήματος του Θεού. Ο δε Απόστολος των Εθνών Παύλος, το στόμα του Χριστού, σαλπίζει από τα βάθη των αιώνων, δεικνύων ημίν την αληθή οδόν της σωτηρίας λέγων:

«Αδελφοί, νυν εγγύτερον ημών η σωτηρία η ότε επιστεύσαμεν. Η νυξ προέκοψεν, η δε ημέρα ήγγικεν. Αποθώμεθα ουν τα έργα του σκότους και ενδυσώμεθα τα όπλα του φωτός. Ως εν ημέρα ευσχημόνως περιπατήσωμεν, μη κώμοις και μέθαις, μη κοίτας και ασελγείαις, μη έριδι και ζήλω, αλλ᾽ ενδύσασθε τον Κύριον Ιησούν Χριστόν και της σαρκός πρόνοιαν μη ποιείσθε εις επιθυμίας» Ρωμ. ιγ 11-14.

Αν υπακούσωμεν εις τας θείας γραφάς, τότε θα επιτύχωμε εις τας εξετάσεις της παρούσης ζωής και θα ακούσωμε την γλυκυτάτη φωνή του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού λέγοντος: «Δεύτε οι ευλογημένοι του πατρός μου κληρονομήσατε την ητοιμασμένην υμίν βασιλείαν από καταβολής κόσμου» (Ματθ. κε 31).

Αν αλλοίμονο παρακούσωμεν εις τα κελεύσματα των θείων γραφών, τότε κλείομε με την θέλησή μας την πόρτα της αιωνίου ζωής, και θα ακούσωμε το «Πορεύεσθε απ᾽ εμού οι κατηραμένοι εις το πυρ το αιώνιον, το ητοιμασμένον τω διαβόλω και τοις αγγέλοις αυτού».

Ακούγοντας τα επιχειρήματα και το λεξιλόγιο στην ψήφιση του αντιχρίστου παρά φύσιν νόμου, για το σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλοφίλων στην Ελληνική βουλή, ήρθαν στο νου μου τα λόγια του Αποστόλου Παύλου «φάσκοντες είναι σοφοί εμωράνθησαν» Α´ Ρωμ. 22. Πατέρες του έθνους πως επικαλείσθε ότι η Εκκλησία ζη το δικό της μεσαίωνα, γιατί μένει πιστή στις αιώνιες αλήθειες της χριστιανικής πίστεως; Οι αιώνιες αλήθειες της Χριστιανικής πίστεώς μας, που μας οδηγούν στην μακαριότητα της αιωνίου ζωής, δεν είναι φούρνος του Χότζα να αλλάζουν σύμφωνα με την εποχή που ζούμε. Με την επίκληση αυτής της ύβρεως ότι η Εκκλησία ζη το δικό της μεσαίωνα συγκαταλέγονται μέσα και οι πατέρες σας και οι προπάτορες ημών, διότι πως δεν εσοφίσθησαν αυτοί όπως εσείς για να ψηφίσουν τόσο αναγκαίο νόμο;! Αν έρθη αύριο το παιδί σας η ο εγγονός σας με τον ομόφυλό του ως ζευγάρι τι ευχή θα του δώσετε; Άντε και καλούς απογόνους;!

Εσείς με τη μεγάλη σοφία σας τα τελευταία χρόνια την Ελλάδα μας την ρίξατε στον πιο βαθύ γκρεμό της οικονομικής κρίσεως, και την καταντήσατε ζητιάνο της Ευρώπης, και τώρα έχετε το σθένος να νομοθετήτε για τα ιερά και όσια του γένους ημών; Αυτός ο νόμος που ψηφίσατε είναι γέννημα της σατανικής υπερηφανείας, και θα οδηγήση σίγουρα τον άνθρωπο με μαθηματική ακρίβεια στην ασέβεια και στην αποστασία από την χριστιανική πίστη του.

Για τους πρωταιτίους κάθε μεγάλης ασεβείας ως η παρούσα ασέβεια του αντιχρίστου νόμου η θεία γραφή αναφέρει «Αρθήτω ο ασεβής ίνα μη ίδη την δόξαν Κυρίου» (προφ. Ησαΐα). Με την ψήφιση αυτού του Αντιχρίστου νόμου γίνεται προσπάθεια να αμνηστεύσουμε το παρά φύσιν πάθος της ομοφυλοφιλίας και να απαλύνουμε τον έλεγχο της συν­ειδήσεώς μας. Ζούμε σε μια εποχή, που κατά τον Άγιο Παΐσιο τον αγιορείτη, η αμαρτία έχη γίνει μόδα και κατά τον μακαρίτη Αυγουστίνο Καντιώτη, θέλουμε να βάλουμε στεφάνι στα αμαρτωλά πάθη μας. Προς τους επιδιώκοντες με περισσό ζύλο να αμνηστεύσουν, και να καθιερώσουν ως φυσικό τρόπο στην ζωή τους τα παρά φύσιν αμαρτωλά πάθη μας, ο Απόστολος των εθνών Παύλος μας νουθετεί πατρικά «Μη πλανάσθε ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοί ούτε μαλακοί ούτε αρσενοκοίται ούτε κλέπται ούτε πλεονέκται ου μέθυσοι ου λοίδοροι ουχ άρπαγες βασιλείαν Θεού κληρονομήσουσι» Α´ Κορ. στ 9).

Και το ιερό Ευαγγέλιο πάνω στο θέμα αυτό προσθέτει «Ουδείς δύναται δυσί Κυρίοις δουλεύειν» Ματθ. στ 24 δηλαδή τον Θεό και τον διάβολο. Στα Σόδομα και Γόμορρα που καθιέρωσαν αυτό το θανάσιμο παρά φύσιν πάθος ως φυσιολογικό τρόπο στην ζωή τους, ήρθε η άνωθεν φοβερά τιμωρία από τον δημιουργό μας Κύριον. Τα αίτια του μεγάλου ξεπεσμού μας αυτού που ζούμε σήμερα, είναι ότι τα τελευταία χρόνια αντικαταστήσαμε το θείο μυστήριο του γάμου με την ελεύθερη συμβίωση. Και κατ᾽ επέκταση την κατακόρυφη αύξηση των εκτρώσεων, με αποτέλεσμα ο εχθρός τους γένους ημών να πάρη μεγάλη εξουσία και να μας ρίξη στο επόμενο σκαλοπάτι της απωλείας που είναι τα παρά φύσιν αμαρτήματα της σαρκός. «Τα γαρ οψώνια της αμαρτίας θάνατος» (Ρωμ. στ 23). Όσο είναι καιρός εργασίας, ας σπεύσουμε γρήγορα να θάψουμε τα αμαρτωλά Πάθη μας δια της σωτηρίου μετανοίας, προτού έρθη ο Καιρός της ανταποδόσεως και θρηνήσουμε τότε άσκοπα, όταν μας εύρη ανετοίμους η αξίνη του θανάτου κάνοντας έργο ένα στίχο από το κατανυκτικό Τριώδιο, που γράφει: «Δια της μετανοίας επιστρέψας, ελέησόν με».

Οι πατέρες της Εκκλησίας τις πτώσεις του ανθρώπου προς τα διάφορα σαρκικά αμαρτήματα τις ονομάζουν πτώμα. Πως μπορεί ένα πτώμα να κληρονομήση τα αιώνια αγαθά του παραδείσου, αν πρώτον δεν αναστηθή δια της οδού της σωτηρίου μετανοίας; Στην παραφροσύνη της εποχής, που ζούμε μας είναι πολύ αναγκαία όσο ποτέ άλλοτε η σωτήριος μετάνοια «Το χρηστόν (η καλωσύνη) του Θεού» λέγει ο Απόστολος Παύλος, «εις μετάνοιάν σε άγει» Ρωμ. Β´ 14.

ΠΗΓΗ

Μπορεί επίσης να σας αρέσει Περισσότερα από τον συγγραφέα

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Read previous post:
Πατρών Χρυσόστομος:«Να φυλάξουμε την Πίστη των Πατέρων μας»

Στο τέλος της Θείας Λειτουργίας ωμίλησε ο Σεβασμιώτατος και ετελέσθη ιερό μνημόσυνο υπέρ αναπαύσεως των ψυχών των αοιδίμων υπερασπιστών και...

Close