Τρόποι για να καταπολεμήσετε τις λιγούρες

Μια φωτογραφία ενός λαχταριστού γλυκού, μια βόλτα μπροστά από καταστήματα με νόστιμες λιχουδιές και ένα κέρασμα στο γραφείο από συναδέλφους μπορεί να μας κάνει να ξεχάσουμε την σωστή διατροφή που θέλουμε να ακολουθήσουμε.
Οι άνθρωποι που ακολουθούν μια ισορροπημένη δίαιτα, δεν έχουν την ίδια ακατάπαυστη επιθυμία για μια γλυκιά ή αλμυρή λιχουδιά, όμως μπορεί να αφεθούν στον πειρασμό. Τι μπορείτε να κάνετε αν θέλετε οπωσδήποτε να φάτε κάτι παρόλο που είστε χορτάτοι από το προηγούμενο γεύμα;

1.Μια βόλτα: Σύμφωνα με μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα PLOS ONE, 15 λεπτά μιας βόλτας εκτός σπιτιού ή μέτριας άσκησης στον διάδρομο, θα μειώσουν τις πιθανότητες να αφεθείτε στον πειρασμό και να απλώσετε το χέρι στην πιατέλα με την πίτα!

2. Νερό: Ένα ποτήρι νερό, ειδικά αν πρόκειται για νερό με γεύση φρούτου χωρίς ζάχαρη, αγγουριού, μέντας ή μπαχαρικών, δημιουργούν άμεσα ένα αίσθημα πληρότητας χωρίς να περιέχουν θερμίδες. Μερικές φορές μπερδεύουμε την πείνα με την δίψα για αυτό μια εύκολη λύση κάθε φορά που έχουμε λιγούρες είναι να πίνουμε νερό.

3.Ρόφημα με τζίντζερ: Το τζίντζερ βοηθά στην καταπολέμηση της λιγούρας για κάτι γλυκό είτε το καταναλώσουμε σε έτοιμο ρόφημα είτε το προσθέσουμε στο τσάι.

4.Κάντε ένα διάλλειμα: Μιλήστε στο τηλέφωνο, πλύντε τα πιάτα, διαβάστε ένα περιοδικό. Έτσι θα απασχολήσετε το μυαλό σας με κάτι άλλο και θα ξεχάσετε το σοκολατένιο κέικ που λαχταρούσατε!

5.Τσίχλα: Σύμφωνα με έρευνες, οι άνθρωποι που μασάνε τσίχλα μετά το μεσημεριανό σημειώνουν μειωμένη επιθυμία για γλυκό ή αλμυρό σνακ ενώ αισθάνονται και περισσότερη ενέργεια.

6. Κοιμηθείτε: Η έλλειψη ύπνου έχει πολλές αρνητικές επιδράσεις στην υγεία μας και μία από αυτές είναι και η αυξημένη επιθυμία για φαγητό. Όσο λιγότερο κουρασμένη είστε τόσο πιο εύκολα θα μπορέσετε να ελέγξετε την όρεξή σας.

7. Ενδώστε… αλλά με μέτρο: Μερικές φορές ο καλύτερος τρόπος να αποφύγουμε ένα γλυκό ή αλμυρό πειρασμό είναι να φάμε μία μόνο μπουκιά και να την συνοδεύσουμε με κάτι υγιεινό ώστε να χορτάσουμε!

kathimerini

Μπορεί επίσης να σας αρέσει Περισσότερα από τον συγγραφέα

Αφήστε μια απάντηση

Read previous post:
Ορθόδοξος Συναξαριστής 14 Μαΐου, Χριστός Ανέστη
Ορθόδοξος Συναξαριστής 14-8, Καλημέρα

Ἐκ γῆς μὲν ἤρθην, εἰδὲ καὶ πόλον φθάσω, Χάριν Μιχαίας εἴσομαί σοι τῷ ξύλῳ. Μιχαίας δεκάτῃ ξύλῳ ἤρθη ἠδὲ τετάρτῃ.

Close