10 συμβουλές για να αποφύγετε την δυσπεψία μετά το Πασχαλινό τραπέζι…

Η νηστεία της Σαρακοστής τελειώνει με τη μεγάλη γιορτή του Πάσχα να έχει φτάσει και τα γιορτινά τραπέζια που περιλαμβάνουν σούβλα, μαγειρίτσα, φλαούνες, αυγά, τσουρέκια , αρνί, κοκορέτσι και όλες τις άλλες λαχταριστές λιχουδιές που παραδοσιακά σερβίρονται να είναι έτοιμα σχεδόν έτοιμα.

Δυστυχώς όμως η πολυφαγία δημιουργεί καούρα και δυσπεψία, οι οποίες με τη σειρά τους μας δημιουργούν δυσθυμία (κακή διάθεση). Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε μερικές συμβουλές που δίνουν οι ειδικοί για να αποφύγουμε την καούρα και την δυσπεψία και να γιορτάζουμε ευχάριστα τις πασχαλινές ημέρες: · Και πάνω από όλα με μέτρο.

Συμπεριλάβετε στα γεύματά σας πράσινες σαλάτες.
Προτιμήστε να τις καταναλώνετε πριν από τα άλλα φαγητά, ώστε να περιορίζετε το αίσθημα της πείνας. ·
Μην γεμίζετε υπερβολικά το πιάτο σας.
Προτιμήστε μικρές μερίδες
Πίνετε άφθονο νερό. ·
Αποφύγετε την υπερκατανάλωση ροφημάτων με ανθρακικό. ·
Αποφύγετε τα γλυκά που είναι εξίσου πλούσια σε ζάχαρη και λιπαρά ·
Αποφύγετε να ξαπλώνετε ή να κάνετε άλλες δραστηριότητες μετά το φαγητό.
Εάν θέλετε να διευκολύνετε την πέψη, να κάνετε έναν ήρεμο περίπατο, με αργό βήμα. ·
Μην καπνίσετε αμέσως μετά το φαγητό.

ΠΗΓΗ

Μπορεί επίσης να σας αρέσει Περισσότερα από τον συγγραφέα

Αφήστε μια απάντηση

Read previous post:
Ο Χόκινγκ υπερασπίστηκε την αθεΐα του – Εμείς υπερασπιζόμαστε την πίστη μας

Ο Στίβεν Χόκινγκ υπήρξε ένας λαμπρός επιστήμονας, ο οποίος με τις θεωρίες και τις επιστημονικές του ανακαλύψεις έφερε την ανθρωπότητα...

Close