Oι πληροφορίες που μας δίνουν τα χρώματα των τροφών για την υγεία

 

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που κάνοντας δίαιτα για να χάσουν βάρος ή προσπαθώντας απλά να μην πάρουν κιλά, επιλέγουν πολλά τρόφιμα ανάλογα με το χρώμα τους. Προτιμάνε δηλαδή μαύρη αντί για άσπρη ζάχαρη, λευκό αντί για κόκκινο κρασί, μαύρο αντί για λευκό ψωμί, πράσινο αντί για κόκκινο μήλο κ.α. Αυτό που πρέπει να τονίσουμε είναι ότι σχεδόν σε καμία περίπτωση το χρώμα τους δεν σχετίζεται με τις θερμίδες που περιέχουν. Οι διαφορές τους είναι ελάχιστες και το όφελος στα κιλά μας μηδαμινό. Παρόλα αυτά, υπάρχει διαφορά στην αξία και περιεκτικότητά τους σε επιμέρους συστατικά, όπως φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά.

Έτσι, συνήθως τα χρωματιστά τρόφιμα (κόκκινα, πορτοκαλί) είναι πολύ πλούσια σε αντιοξειδωτικά πολυφαινόλες και καροτενοειδή και άρα και πιο υγιεινά. Επίσης, τα σκούρα αρτοσκευάσματα και προϊόντα δημητριακών, όπως δημητριακά ολικής, ψωμί, ρύζι, μακαρόνια, παξιμάδια κ.α. είναι πολύ πλούσια σε φυτικές ίνες, που εκτός των άλλων σχετίζονται με μια καλύτερη εντερική λειτουργία.

neadiatrofis

Μπορεί επίσης να σας αρέσει Περισσότερα από τον συγγραφέα

Αφήστε μια απάντηση

Read previous post:
Να μην ενδιαφέρεσαι αν σε αγαπούν, αλλά εσύ τι κάνεις... (Όσιος Πορφύριος)
Άγιος Πορφύριος: «Έτσι φεύγει η ανασφάλεια, η απελπισία και η κατάθλιψη»

Αυτός που δεν έχει ταπείνωση, ο εγωιστής, δεν θέλει να του κόψεις το θέλημα, να τον θίξεις, να του κάνεις...

Close