Oι πληροφορίες που μας δίνουν τα χρώματα των τροφών για την υγεία

 

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που κάνοντας δίαιτα για να χάσουν βάρος ή προσπαθώντας απλά να μην πάρουν κιλά, επιλέγουν πολλά τρόφιμα ανάλογα με το χρώμα τους. Προτιμάνε δηλαδή μαύρη αντί για άσπρη ζάχαρη, λευκό αντί για κόκκινο κρασί, μαύρο αντί για λευκό ψωμί, πράσινο αντί για κόκκινο μήλο κ.α. Αυτό που πρέπει να τονίσουμε είναι ότι σχεδόν σε καμία περίπτωση το χρώμα τους δεν σχετίζεται με τις θερμίδες που περιέχουν. Οι διαφορές τους είναι ελάχιστες και το όφελος στα κιλά μας μηδαμινό. Παρόλα αυτά, υπάρχει διαφορά στην αξία και περιεκτικότητά τους σε επιμέρους συστατικά, όπως φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά.

Έτσι, συνήθως τα χρωματιστά τρόφιμα (κόκκινα, πορτοκαλί) είναι πολύ πλούσια σε αντιοξειδωτικά πολυφαινόλες και καροτενοειδή και άρα και πιο υγιεινά. Επίσης, τα σκούρα αρτοσκευάσματα και προϊόντα δημητριακών, όπως δημητριακά ολικής, ψωμί, ρύζι, μακαρόνια, παξιμάδια κ.α. είναι πολύ πλούσια σε φυτικές ίνες, που εκτός των άλλων σχετίζονται με μια καλύτερη εντερική λειτουργία.

neadiatrofis

Μπορεί επίσης να σας αρέσει Περισσότερα από τον συγγραφέα

Αφήστε μια απάντηση

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο

Read previous post:
Αγαπάς την αμαρτία σου η΄τον Χριστό;

Διαβάζοντας τα συναξάρια των Αγίων θα δούμε ανθρώπους όχι που ζήσανε ως αψεγάδιαστοι, αλάνθαστοι, τέλειοι, αλλά θα δούμε ανθρώπους που...

Close